Přijďte si poslechnout co dělat a nedělat, když chcete řešit marketing a PR v architektuře a stavitelství. O své bohaté zkušenosti se podělí Radek Váňa z Idealab a ARCHIZOOM, který o tom napsal i knihu Marketing a PR v architektuře.
Kdy: středa 4. 12. 2024 od 16:00 do 18:00
Kde: Fakulta stavební VUT v Brně (Rybkova 332/1), ve společenské místnosti MEETINA, místnost R502 (budova R, 5.NP) … mapy.cz
Pro koho: studenty, pedagogy i lidi z odborné praxe
Vstupné: zdarma
Zajistěte si místo včasnou registrací: https://bit.ly/stavarinajinak02reg
Projekt pro sdílení jiných pohledů a praktických postřehů ve stavebnictví a architektuře.
Anotace
- „Reklama je jen navoněná zdechlina,” řekl kdysi jeden známý reklamní guru.
- „S marketingem v architektuře běžte do hajzlu, protože my neprodáváme žvýkačky,” řekl jeden známý český architekt.
- Takže proč se tím vůbec zabývat?
V oborech, jako je architektura nebo navrhování staveb, panuje celá řada předsudků vůči marketingu, propagaci a celkově sebe-prezentaci. “Dělat si PR je něco jako vytahovat se. Nebo v lepším případě být ve své komunitě divný.”
Radek Váňa o tom napsal úspěšnou knihu PR a marketing v architektuře, ve které se všechny tyhle mýty a předsudky snaží vyvrátit. Knihu si zatím koupilo přes 2500 čtenářů a Radek z ohlasů ví, že pár z nich ji i četlo.
Ať už jste byli mezi nimi nebo ne, pojďte se společně s autorem knihy PR a marketing v architektuře podívat na to, proč jsou PR a sebeprezentace tak důležité. A to i v tak zabetonovaném oboru, jako je stavařina.
Radek přiveze spoustu moudra a radosti. Pokusí se vám dát brouka do hlavy. A vysvětlit, proč jsou PR a prezentace vlastní práce tak důležité.
Přednášející
Radek Váňa vystudoval Filozofickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze. Proto není architekt, ale doktor filozofie. Vedl několik architektonických a developerských časopisů, a když ho práce v médiích přestala bavit a živit, vrhnul se do světa PR a marketingu.
Před patnácti lety založil agenturu Idealab, která stojí za řadou úspěšných projektů: časopisem ARCHIZOOM, knižním vydavatelstvím ARCHIZOOM BOOKS, ale i odborným magazínem Facility Management Journal nebo festivalem architektury a designu Rohan Design District.
Se svým týmem pracoval a pracuje pro desítky českých architektonických kanceláří, developerských firem a dalších českých i mezinárodních firem. Natáčí podcasty, píše články, školí a taky píše knihy o architektuře.
I po všech těch letech se rád potkává s lidmi, se kterými hovoří o tom, co ho baví. Najdete ho na www.idealab.cz nebo www.archizoom.cz.